Bij Plaisier Interieur kunt u nu ook veilig online winkelen op allerlei mooie design meubelen en accessoires. Een gedeelte van onze design collectie is nu makkelijk vanuit huis of kantoor direct online te bestellen.
Het is altijd mogelijk uw bestelling af te halen bij ons in de winkel. Maar indien gewenst bezorgen wij graag uw bestelling bij u thuis of op het werk.
De meeste producten verzenden wij met een pakketdienst. Een aantal producten uit onze collectie bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst. Indien bezorging plaats vindt met onze eigen bezorgdienst nemen wij na ontvangst van uw bestelling telefonisch contact met u op.
De levertijden die wij hanteren staan vermeld per product. Indien een product op voorraad is, is de levertijd 1-3 werkdagen. Heeft u een extra snelle levertijd nodig of andere speciale wensen? Neem dan contact met ons op. Wij onderzoeken dan graag de mogelijkheden.
Plaisier Interieur is een CBW erkende winkel en dat geeft veel voordelen en bovenal zekerheid bij aankopen via onze webshop. Zo zijn op al onze transacties via de webshop de CBW-garantievoorwaarden van toepassing. Goed om te weten: bij een CBW erkende winkel heeft u de mogelijkheid tot onpartijdige klachtenafhandeling bij onverhoopte klachten. Op outlet producten geldt een beperkte garantie. Vraag ons naar de voorwaarden.
Plaisier Interieur is officieel dealer van alle design merken die aangeboden worden op haar webshop. Dit geeft u vaak extra lange fabrieksgarantie naast onze CBW-garantie.
Als u een artikel wilt retourneren kan dat op deze manier:
1. Meld de retourzending bij ons aan via telefoon, mail of het contact formulier op onze website.
2. Stuur uw artikel per post aan ons retour. Dit kunt u doen bij bijvoorbeeld een PostNL of DHL punt. Check of het retouradres juist is.
3. Nadat wij het artikel onbeschadigd ontvangen hebben, krijgt u binnen 15 dagen het aankoopbedrag op uw rekening gestort.
Hoe lang bedraagt de bedenktijd?
U heeft 14 dagen retourrecht.
Voor wie zijn de kosten van de retourzending?
De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Kan ik mijn artikel ook in de winkel retourneren?
Uiteraard kunt u uw artikel ook bij ons in de showroom retourneren.
Aansprakelijkheid
Voor retourzendingen geldt: het risico is voor de koper. Dit betekent dat Plaisier Interieur niet aansprakelijk is voor eventuele beschadiging of vermissing van het retour gestuurde artikel. Daarom is het belangrijk dat u bij het postbedrijf altijd vraagt om een verzendbewijs en deze goed bewaart.
Ik heb een defect/verkeerd artikel ontvangen
Als u niet het juiste artikel hebt ontvangen, kunt u het artikel kosteloos retourneren. Dit geldt als u een defect product hebt ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Voorwaarde retourneren
Een op maat gemaakt product kunt u niet retourneren. Denk hierbij aan meubelen in een door u gekozen stof of een opmaat gemaakte tafel.